1 листопада 2018 року в навчально-виховному комплексі № 6 м. Хмельницького відбулося засідання педагогічної ради «Про формування соціально-особистісних компетентностей школярів шляхом впровадження STEM-освіти».
Порядок денний:
1. Про методично-організаційні заходи впровадження STEM-освіти в освітній процес (заступник директора з навчально-виховної роботи Блажеєва О.Д.).
1.1. Про формування успішної особистості в умовах упровадження Нової української школи шляхом STEM-освіти (заступник директора з навчально-виховної роботи в початковій школі Лісоводська І.В.).
1.2. Про впровадження STEM-освіти на уроках природничо-математичних дисциплін (голова науково-методичної ради Дорохова О.В.).
Проект рішення педагогічної ради:
2.1. Координувати та стимулювати пошук ефективних способів упровадження елементів STEM-освіти в освітній процес закладу.
2.2. Спонукати педагогів до участі у сесіях WEB STEM-школи, організованої відділом STEM-освіти Інституту модернізації змісту освіти України, інтернет-семінарах тощо, організовувати неформальне та інформальне навчання через спільноти вчителів – асоціації, об’єднання, віртуальні спільноти, регіональні об’єднання вчителів.
2.3. Висвітлювати досвід роботи учителів щодо впровадження STEM-освіти в освітній процес на міських та обласних заходах, під час проведення майстер-класів, науково-практичних конференцій, сторінках фахових видань, освітніх порталах.
2.4. Посилити співпрацю освітнього закладу із науковими установами, вищими навчальними закладами, державними органами, громадськими організаціями у галузі STEM-освіти.
3.Голові науково-методичної ради Дороховій О.В.:
3.1. Провести спільне засідання вчителів, що викладають природничо-математичні дисципліни та представників інших методоб’єднань з метою акумулювання ідей щодо розробки та реалізації спільних STEM-проектів, днів науки тощо.
3.2. Розробити рекомендації вчителям щодо впровадження STEM-освіти в освітній процес за матеріалами напрацювань педагогів природничо-математичних дисциплін. (До 01.09.2019 р.)
3.3. На основі кращих розробок STEM-заходів провести науково-практичну конференцію на тему «Перші успіхи у впровадженні STEМ-освіти в освітній процес» (2019 р.)
3.4. Організовувати та проводити конференції, семінари, круглі столи та інші заходи з підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань інноваційної освітньої діяльності.
4.Головам шкільних методичних об’єднань:
4.1. Обговорити зазначені вище рекомендації на засіданнях методичних об’єднань. (Травень 2019 р.)
4.2. Надавати методичну допомогу молодим та малодосвідченим вчителям щодо впровадження STEM-освіти в освітній процес. (Постійно)
4.3. Продовжувати активне впровадження STEM-освіти шляхом залучення учнівської молоді до конкурсної діяльності.
5.Усім учителям комплексу:
5.1. Допомагати учням розуміти логічні зв’язки між ідеями, визначати, будувати і оцінювати аргументи, виявляти невідповідності і помилки в міркуванні, вирішувати проблеми системно, визначати актуальність і важливість ідеї, розвивати уміння аргументувати власні судження і цінності, долучати необхідні джерела даних, робити висновки.
5.2. Розвивати креативність–готовність і здатність до творчого мислення і діяльності, цікавість до складних завдань, самостійність поглядів та оцінок, відкритість до сприйняттях нових ідей і думок, оригінальність і свободу мислення.
5.3. Виховувати уміння працювати в команді – здатність висловити свої думки і вислухати думки інших, уміння брати на себе відповідальність за свою і командну роботу, досягати максимальної продуктивності з метою вирішення поставленої проблеми.
5.4. Різнобічно розвивати дитину на основі виявлення її задатків і здібностей у природничо-математичній сфері, формувати її ціннісні орієнтації.
5.5. Формувати найбільш затребувані на ринку праці компетенції та навички.